דף הבית » צילומי משפחה וילדים

צילומי משפחה וילדים

אם אתם מחפשים צילומי משפחה, מעריכים נוסטלגיה וחיים למען הרגעים הקטנים אז הגעתם למקום הנכון!
בואו ליצור יחד זכרונות מדהימים עם האנשים שהכי חשובים לכם בחיים.

קצת עלי

נעים להכיר – שמי קטיה, צלמת וחובבת נוסטלגיה.

עוד לפני שנהייתי צלמת מקצועית אהבתי לתעד את המשפחה הקטנה שלי בכל טיול או חוויה שרציתי לזכור לנצח.

היתי מכינה אלבום לכל תקופה וכיום יש לי אוסף מכובד של אלבומים מכל שנה.

ואז לקחתי את זה צעד קדימה, נהייתי צלמת מקצועית והיום אני מתעדת גם אתכם ויוצרת לכם זכרונות יפים לכל החיים.

איפה, מתי ואיך מצטלמים?

יצירת קשר

גלריית צילומי משפחה וילדים

מחירון צילומי משפחה וילדים

בפארק
950
שעה של צילומים בפארק
עד 5 נפשות
בפארק בראשון לציון
ייעוץ והכוונה לסטיילינג
לפחות 50 תמונות בעריכה בסיסית
2 מתוכן בעריכה מיוחדת
תוספות: ילד נוסף ₪100 · שישי-שבת ₪100
ללא אלבום
צרו קשר
במושב
1200
שעה וחצי של צילומים במושב
עד 5 נפשות
הצילומים במושב ליד ראשון לציון
ייעוץ והכוונה לסטיילינג
לפחות 80 תמונות בעריכה בסיסית
4 מתוכן בעריכה מיוחדת
תוספות: ילד נוסף ₪100 · שישי-שבת ₪100
ללא אלבום
צרו קשר
בחוף הים
1350
שעה וחצי צילומים של בחוף הים
עד 5 נפשות
במגוון לוקיישנים במרכז הארץ
ייעוץ והכוונה לסטיילינג
לפחות 80 תמונות בעריכה בסיסית
4 מתוכן בעריכה מיוחדת
תוספות: ילד נוסף ₪100 · שישי-שבת ₪100
ללא אלבום
צרו קשר

לקוחות כותבים עלי

ספיר אלגזי

היה לי מהממם כיייפי נהנתי מהתמונות ומהחווייה של הצילום צלמת מהמממת מקצועית מוציאה ממך את המקסימום חווייה שהיה שווה לעשות עם קטייה מאוד נהנתי ותמונות מעלפות והכי חשוב כייימיה טובה עם הצלמת זורמת כפיית ונותנת לך להרגיש מלכת העולם מומלצת מאוד

שרון יעקובוב – דולה

איזו חוויה
קטיוש, את מקצועית ומדהימה מלאה ברעיונות ומוציאה אותם לפועל בצורה פנומנלית
כשחיפשתי מי שיצלם ויתעד את יום ההולדת הראשון של אלי-יה לא היה לי ספק שזו תהיה את, מתמוגגת מכל תמונה שלך אבל הפעם התעלפתי
הצלחת לדייק את המתוקים שלי עם המון צבע תרצי משמע והוצאת אותי בעננים.
אני מאושרת ומרוגשת
והבנים פשוט התאהבו בך!

stella israelov

קטיה יקרה !
רציתי להודות לך על חוויה מדהימה לינצור איתך רגעי קסם של ילדות לתאומים ולמשפחה
את צלמת בחסד עליון ומוכשרת
בטירוף מאחלת לך פרנסה בשפע והצלחה בכל
היה לנו העונג להכיר אותך ולהשתמש בשרותייך ❣️

אלי בנימין

קטיה המהממת! איזה בחירה טובה עשינו. צילומי היריון באווירה הכי טובה שיש, עם חשיבה על הפרטים הקטנים ודאגה שנצא הכי טוב בכל פריים. תודה על חוויה מהממת שללא ספק נרצה לשחזר!

katya gablev

קטיה המוכשרת! צילמה את הבן שלנו לכבוד גיל שנה ויצאו תמונות פשוט מעלפות ובעיקר גרמה לנו ולילד להרגיש הכי בנוח ובזרימה. בעזרת השם נחזור אליה גם בילדים הבאים 😋 מומלץ בחום!!!

אבישג סלוקי

קטיה אלופת עולם מהרגע הראשון שהתחלנו את הצילומים נתנה את התחושה הכי טובה שיש ושגם הכי דואגת ומקצועית שיש תודה על חוויה מושלמת ניפגש בהחלט גם בהריון הבא.💕💕

כריס-אור פארי

קטיה הצלמת המוכשרת והמדהימה! שצילמה את דוידי שלנו לכבוד גיל שנתיים, תודה לך על הסבלנות הרבה, האווירה הקלילה והכיפית, האישיות הקסומה והחמימה שלך ומעבר להכל המקצועיות הרבה. יצאו תמונות פשוט מושלמות ומרגשות..צפינו והתרגשנו מכל תמונה ותמונה.
אין ספק שנרצה לחזור גם בילדים הבאים ❤️ ממליצים בחום ממש!

roni benodiz

אין מילים.
צלמת מדהימה, יחס אדיב מאוד וסבלנות רבה לכול אורך הצילומים!!!
תודה על הכול – אנחנו יותר ממרוצים!!!

מריה דובינסקי

מאיפה להתחיל….בחורה פשוט קרן אור,מלאת אנרגיות חייכנית,מקצועית ואדיבה..מאוד קשובה לרצונות ומאוד מתחשבת.עשינו צילומי סטודיו וזאת לאחר שמזג האוויר לא בא לטובתנו והיינו צריכים לשנות מיקום בדקה ה90…גרמה לנו להרגיש הכי טוב למרות השינויים הלא צפויים,לא הגבילה בזמן ופשוט זרמה איתנו..ממליצה בחום לכל מי שילך לקטיה הוא לא יתאכזב.שירותית,מקצועית,חייכנית ומחיר ממש סביר לטעמי ואתם מקבלים תמורה למה ששילמתם!!!אני בטוח אחזור אליה!💜🙏🏻❣️

Liz Shneer

צילומי משפחה בטבע

חייבת לפרגן לצלמת שלכל הדרך היית לצידי ושאין מרוצה ממני פעם ראשונה שעשיתי צילומי משפחה ו השיחה הראשונה הבנתי שזאת הצלמת – היית סבלנית והסבירה הכל (פעם ראשונה בכל זאת) 😅 קראתי את המדריך וקצת הסתבכתי אז בקשתי ממנה גם להתייעץ והיא ישר עזרה לי מהזמן הפרטי שלה – להמליץ לי על לבוש לכל המשפחה, עזרה לי לבחור מקום, זמן יותר מתאים לתמונות מושלמות וגם לתמרן עם התינוק בן 4 חודשים שלי. היית סבלנית אלינו ותמונות נדירות !!! מושלם ! תודה קטיה היקרה. מחכה לצילומי גיל שנה שללא ספק רק את מצלמת את המלך שלי 😍❤️ (מצרפת קולאז שהיא עשתה לנו מהיום המושלם הזה).

Nathalie Cohen Sheffer

אני חייבת להמליץ מכל הלב על קטיה. היא לא רק צלמת עם כשרון יוצא דופן אבל גם אישה מדהימה עם אופי לבבי שגורמת למצולמים שלה להרגיש הכי טוב בעולם!
קטיה צלמת נדירה שיכולה ליצור את הפריים היפה והמקצועי ביותר בכל סיטואציה. אין לי ספק שכל מי שזכה לעבוד איתה יזכה ובגדול!

Ortal Ovadia

קטיה הייתה שם מהההתחלה החל ממציאת אווטפיט לכל המשפחה, להוספת האביזרים המושלמים ועד לקבלת התמונות וגם קצת אחרי ;). יש לה אנרגיות גבוהות וחשוב לה שהכל ייצא כמו שצריך. בשורה התחתונה התמונות אומרות הכל! תודה קטיה❤️

יוסף נקי

היי קטיה,
אני כותב לך כדי להביע את תודתי הכנה על החוויה הנפלאה שחווינו במהלך צילומי ההריון איתך, הרגשנו רצויים ונינוחים.

הגישה המקצועית והידידותית שלך, והזמן שהקדשת כדי להבין את החזון והרצונות שלנו בצילומים. תשומת הלב שלך לפרטים הייתה יוצאת דופן, והתרשמנו מאיכות התמונות שצילמת.

אבל מה שבאמת ייחד אותך היה הדרך שבה התייחסת לאשתי . המילים החמות והמחמאות האמיתיות שלך גרמו לה להרגיש יפה ובטוחה. גרמת לה להרגיש מיוחדת, ועל כך אני אסיר תודה. יש לך מתנה לגרום לאנשים להרגיש בנוח ומוערכים, וזה בא לידי ביטוי בעבודה שלך.

תודה שעשית מעל ומעבר כדי ליצור עבורנו חוויה בלתי נשכחת. אנו מחכים כבר לתמונות, אבל בטוח נוקיר את התמונות הללו במשך שנים רבות.

Maya hershkovitz

קטיה המקצועית (והמהממת!!!) צילמה אותנו צילומים משפחתיים, הרכב של זוג ושלושה ילדים ממש קטנים. קטיה הצליחה לרתום את כולם, קטנים כגדולים ולייצר עבור כולנו זכרונות מתוקים ומשפחתיים. תודה רבה מכל הלב❤️

Maya dagan

קטיה צלמת מקצועית ופרפקציוניסטית שאוהבת את מה שהיא עושה והיא גם טובה בזה. היא ליוותה אותנו בכל ההיבטים לקראת הצילום של בתי בת השנתיים (תכנון הלבוש של כל בני המשפחה, אקססוריז, מיקומים). ראינו עד כמה איכות התמונות חשובה לה, והתוצאה הייתה בהתאם. קיבלנו אלבום מהמם ומזכרת יפה לכל החיים.

Helena Skorovsky

הגעתי לקטיה לעשות צילומי נשיות. ממליצה בחום לכל מי שמתלבטת, קטיה מאוד מקצועית, וכיף לעבוד איתה. אני לא מאוד אוהבת להצטלם והייתה לי חוויה מהממת, ממש נהניתי מכל שניה והתוצאות יפהפיות.

תמר חי

קטיה הצלמת הכי כיפית ונותנת תחושת ביטחון הייתי גם צילומי גיל שנה לבת הראשונה שלי וגם צילומי משפחה וגיל שנה לבת השנייה שלי וחוויה מהממת וכיפית וקלילה עם תמונות מקצועיות והכי חשוב יפות

May Goldfus Belalov

הייתה לנו חוויה מרגשת ומצחיקה,
קטיה המדהימה לא הפסיקה להצחיק אותנו לרגע,
גרמה לנו להרגיש בנוח וטבעי ליד המצלמה
והתוצאות – מדהימות!
לא יכולנו לבקש יותר טוב מזה

אסתר אמור

קטיה מהממת!! הבת שלי נדלקה עליה ברגע הראשון! היא כיפית ומשרה אווירה טובה על כולם! התמונות יצאו מעלפותתתתתתתתתתתתתת

ארתור

קטיה המהממת עשתה לנו סט צילומים משפחתי עם הילדה בת השנה, תמונות מאוד יפות וברמה מאוד גבוהה, קטיה תודה רבה, בהחלט הסט הבא יהיה איתך.

מרינה יודין

סשן צילומים אצל קטיה הוא כל כך חוויתי ומרגש שמבחינתי הפך לאירוע שאני מחכה לו בקוצר רוח כל פעם מחדש. כן כן מאז הסשן הראשון אנחנו כבר אחרי 4 כאלה תוך שנה וחצי 😁. קטיה ללא ספק הפכה לצלמת הבית שלנו ורק בזכותה החלטנו להפוך צילומי משפחה לאירוע מחזורי ולחזור לצילומים כל שנה.

מריאנה ונגרסקי

ואו ממה אתחיל? מרגע שכתבתי הודעה בפעם הראשונה הבנתי שמדובר באישה מדהימה, המענה המהיר לכל שאלה שעלתה, התחשבות בכל פרט, עזרה בבחירת ביגוד מתאים למיקום הצילום- כל זה עוד בטרם נפגשנו. אנרגיות חיוביות ויכולת מדהימה לסחוב אחריה ,תשומת לב לכל פרט היכול לשפר את התמונות, עזרה וכיוון איך הכי נכון להצטלם.

בוטנר אנה

״מסע הצילום״ עם קטיה היה פשוט חוויה מדהימה
מהשיחה הראשונה והנעימה, דרך ההתייעצות על מה כדאי ללבוש ברמת הפריט פריט וחפירות שלי שהתקבלו בסבלנות רבה וצחוק, נהנתי מכל רגע איתה!
הצילומים עצמם עברו בכיף וברוגע, הילדים זרמו ושתפו פעולה בצורה מפתיעה, כי קטיה היא לא רק מקצוענית ברמות על, היא גם נעימה, חייכנית, מצחיקה ומתוקה אמיתית 🙂