זה לא סוד גדול שרוב הגברים לא אוהבים להצטלם.
נכון שיש  לפעמים את הגבר הזה שמצטלם הרבה ונהנה מהתמונות והתיעוד אבל בדר”כ.. זה לא המצב.
בזמן שבערב בילוי של נשים כל בחורה תצא עם סט שלה וסט של חברות כולל סט של האוכל וסט של הקינוחים.. אצל גבר התיעוד היחיד יהיה כנראה של איפה הוא חנה כדי לא לשכוח.. זה לא דבר רע אבל זה בדר”כ ככה אצל הרוב המוחלט של הגברים חשיבות התיעוד והעבר.. מהם והלאה.
בעלי למשל עם אותה תמונת פרופיל בוואטסאפ כבר 9  שנים, זה לא משנה כמה זמן יעבור ושהוא בכלל לא דומה לעצמו. מספיקה לו תמונה אחת שהוא יצא בה טוב ולעשור הקרוב הוא מרוצה. הוא לא יבקש להחליף וכנראה גם לא יפריע לו.
מבחינת הגברברים שלנו סשן צילומים זה בזבוז זמן וכסף. אין לנו את אותו יחס לכסף ולמוצרים כאלה. וזה בסדר גמור אנחנו פשוט בנויים שונה.
אם כל מה שכתבתי למעלה נשמע לך מוכר ואת מזדהה עם לפחות מחלק מהדברים, הכנתי לך 6 טיפים לאיך תשכנעי את החצי השני שלך לבוא להצטלם:

לשתף

אף אחד לא אוהב שמציבים לו עובדה ולא מתייעצים. הרבה פעמים גברים אוהבים להרגיש חלק מהתהליך הם אוהבים שמתייעצים איתם ושואלים לדעתם. חשוב להם לדעת שדעתם חשובה לך. ושאת רוצה אותו חלק מהתהליך הזה.
תני לגבר שלך להיות שותף בבחירה של המקום/צלמת/סגנון צילום. תנסי להפוך אותו לשותף בתהליך בחלקים שמעניינים אותו.
תוכלו לשבת על זה יחד או אפילו תתני לו משימה לבחור צלמת לגמרי לבד:)

סיבה למסיבה

בני הזוג שלנו הכי ישמחו בעולם לעשות אותנו מאושרת אבל לפעמים הם צריכים לשמוע את הסיבות הנכונות עבורם ל- למה צריך לעשות צילומים. תסבירי לו איך את רואה את זה.
למשל: הילד הגיע לגיל שנה וזה גיל כל-כך מתוק שחייבים לתעד, אני רוצה שהוא יגדל ויהיה לו תמונות מיוחדות שלו מהגיל הזה.
או שאת רוצה להרגיש מלכה ומיוחדת עם שמלות מיוחדות ואווירה של אגדות בסשן צילומי הריון בטבע,בים, או בסטודיו.
או שפשוט נמאס לך שכל התמונות שלך הן מהטלפון ושאת רוצה להגשים חלום קטן ולעשות פעם אחת בחיים סשן מקצועי. להרגיש דוגמנית ליום אחד.

להכין מראש

הרבה פעמים אנשים מרגישים לא בנוח כשהם נפגשים בסיטואציה לא מוכרת או בכללי אל מול הלא נודע .
שתפי אותו, ספרי לו מה מחכה לו בסשן. ספרי לו לאן הוא אמור להגיע וחלק ממה שהוא הולך להיות ולחוות. ספרי לו איך זה מתחיל ושיהיה בטוח בך ובטעם שלך. תמיד אפשר להוסיף את המשפט האלמותי
“אל תזלזל בבחירות של אשתך, אתה אחת מהן.”
רב הגברים חושבים שזה סיוט מתמשך אבל לא כך הדבר, את תמיד יכולה להתקשר לצלמת ולשאול אותה איך בדיוק מתנהל הסשן שעות הגעה והמיקום הסופי.  מנסיון שלי, הגבר מצטלם כ 15-20 דקות בסה”כ יותר מזה הם כבר בחוץ.
רוב הסשן מצטלמת האישה, הילדים, יש זמן של החלפות בגדים, זמן ל ״מאמי תביא את זה מהאוטו״
הגבר מקבל המון הפסקות והשד לא נורא כמו שמספבכלל ואפילו כיף:)

תני לו להיות עצמו

אל תלבישי אותו בבגדים מביכים או כאלה שלא ילבש בחיים. נכון שגברים לא ידועים כסטייליסטים הכי טובים בטבע אבל אל תכפי עליו דברים שלא נוחים לו. תיידעי את הצלמת מה הבעל לובש בד”כ. (לא אמור להיות קשה בהתחשב בעובדה שזה כמעט אותו דבר בוורסיות שונות.) אם צריך תצלמי לה אפילו  דוגמאות מארון הבגדים שלו. כדי שהצלמת תעזור לך להתאים את הבגדים בצורה הטובה ביותר.

 

שוחד

אם כל הסעיפים הנ”ל לא עזרו והחצי השני עדיין לא משתכנע, אז הגיע הזמן להוציא את התותחים הכבדים ולהשתמש בפתרון הכי עתיק ומוכח שקיים בספר,שוחד. אין מה לעשות.

תכיני לו משהו טעים, תני לו פס ממטלות הבית, תארגני דייט רומנטי תלחצי לו על הכפתורים הרגישים ובקיצור, תפעילי דמיון.

במידה וקרה מצב שניסית הכל וכל הסעיפים כולל סעיף השוחד לא עובדים, תתקשרי אליי,
עם הניסיון שלי זה בטוח יצליח.